dålig update här.

Jag är nog ingen bloggare ändå, haha. Men kul att gå tillbaka i arkiven sen och titta iaf! 
 
Linus är nu 1 år och 7 månader (på lördag), hjälp var tar tiden vägen? Var är min lilla bebis?!
Börjar bli riktigt bebissugen igen nu när mina bebisar blir stora, hihi.
 
 
 
Maja har ju fyllt fyra år!! Vilken fantastisk tjej hon har bliviti, smart är hon också om jag får säga de själv! ;)
Visst har vi dagar fyllda med mycket trots och sura miner från denna dam men allt det härliga väger upp det där ju. 
 
Vi har också flyttat! Vi blev så fruktansvärt less på den trånga lägenheten och att inte ha möjlighet att bara öppna dörren så kan barnen gå ut, så vi hittade ett hus att hyra och tog de första bästa kan man väl säga och hamnade i Delsbo, nära mamma/mormor. <3 Men oj, vad vi trivs bra här! Känner mig så nöjd och tillfreds med livet just nu.
Vi får se hur länge vi hyr det här huset, Emil är sugen på att köpa ett hus. Men jag hoppas vi stannar här i Dellenbygden iaf, vi har fått en kanon förskola och barnen trivs så himla bra! Emil är ju sugen på att ta över sina föräldrars hus inom en snar framtid men jag vet inte? Känns så dumt att byta förskola ÄNNU en gång för barnen och så.. Även fast de är ett fint hus och min svärmor har väldigt bra smak på inredningen där ;) Isåfall vill jag vänta tills Maja ska börja förskoleklass för då ska de ändå bli "nytt" så att säga.. Annars gör de inget om jag får bo kvar här!
 
 
Ja, just nu sitter jag här med världens förkylning eller ja, den börjar bli bättre nu iaf. Jag har varit täppt och jävlig men när jag började känna mig frisk så vaknade jag med världens rethosta så de var bara att vara hemma och kurera, vill inte hosta på barnen på förskolan ju!
 
Just nu pågår en syskonfajt här, Maja tuggar sitt tuggummi och Linus blir förbannad när han inte får nå, skriker och kastar sig på golvet. Hahaha. Inte lätt att vara liten ju <3
Får väl se om jag ska försöka slänga in ett inlägg i veckan iaf här, är väl en bra start?!
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?