Magsjuka...

Usch, vilken tråkig och jobbig vecka vi har haft alltså!!!
 
I lördags tog jag och Maja bussen ner på stan för lite shopping, hon tyckte de var jättekul att få vara med mamma själv en stund :) Så vi började med Lindex och där slutade shoppingrundan också.. När vi skulle betala så kräktes hon på golvet inne på Lindex, trodde ju först att de var pga åksjuka eftersom att hon suttit bak och fram på bussen men nej, det var visst magsjuka...
Men hon var bara dålig på lördagen sen var hon normal igen så vi tänkte yes, de var en mild magsjuka! 
Sure! På tisdag em blev lilleman dålig men lika här så var han "bara" magsjuk på tisdagen men hela onsdagen sov han nästan hela dagen och halva torsdagen.
Och sen igår morse så kräktes Maja igen, FAAAAN ska vi aldrig bli friska? :p 
Men de var bara en kräka där och sen åt hon som vanligt och sånt så de kanske bara var magen som reagerade på nå men självklart, 48timmarsregeln! Så imorgon, ser de vääääääldigt lovande ut att få komma ut härifrån!!! :) 
Ska bli så skönt! :)
 
Detta var också första gången Maja varit riktigt sjuk och samma för Linus så jag har gråtit en massa för jag tyckt så synd om dem små! :p Jag och Emil har klarat oss bra, visst har man varit risig i magen bara för att man vet att man kan bli smittad, ni vet den här orosmagen man kan få men vi har klarat oss. Tack tvål och massa handsprit och tack för att jag har en tvättmaskin inne, för allt har åkt i tvättmaskinen på en gång!! Nu tvättar jag typ allt som varit framme under magsjuketiden, haha :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?