16/1-13

Såja, halva veckan har gått!
 
Inget onödigt socker har det blivit idag heller, yeah! Faktiskt så måste jag säga att jag fått mer energi sen jag slutade att äta varje dag, jag orkar mer men framförallt vill jag göra mer. Annars har det blivit att saker och ting lika gärna kan vänta någon extra dag eller så men nu så tycker jag att fått mer energi :)
Jag tycker inte att jag har nå sötsug heller. Visst kan jag bli sugen på nånting men jag tittar inte ens efter godsaker här hemma utan gör en macka eller tar en frukt istället. Fast när man ser goda kladdkakor som vissa människor instagrammar om så skulle man lätt kunna ge upp bara för att få smaka en liten bit, haha. Jag är en riktigt sucker för kladdkaka!
Men snart är det fredag och då blir det kladdkaka till efterätt/fredagmyset som jag & Maja ska baka :)
 
 
Annars har det bara varit en lugn dag med lite besök på affärer, vi hade tänkt varit ute på förmiddagen men det var lite utav ett snökaos här och Maja ville inte så det blev inte av. Svärmor kom nu på eftermiddagen och hjälpte till att möblera om & göra fint i vardagsrummet. Jag har försökt tjata på Emil att tag om att göra men han ville inte men nu var ju faktiskt två mot en så då fick han tummen ur röven & hjälpte till ;) Höhö. Men det blev superfint! Tänkte ta lite bilder men telefonen är död.
 
Aja, det var idag det.. Och just det, ingen bebis på g. 15 dagar kvar till BF






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?