11 dagar sen.

11 dagar sen lilla Linus kom till världen, tiden har bara flugit iväg! :)
Linus är mer och mer vaken, börja följa med blicken lite grann. Han har själv fixat lite sovrutiner på kvällen. Äter runt sju, vid 22-23 och sen äter han (ibland) en gång mellan 23-06 och sen gör vi morgon runt sju-åtta :) Så det är skönt!
 
Jag då? Hur mår jag 11 dagar efter förlossningen?
Jo, jag mår bra. Toabesöken funkar finfint, inga problem. Avslaget har minskat rejält denna vecka, jag har inte haft nå blod på 3 dagar utan bara lite flytningar. Men det kan ju komma tillbaka eftersom att de gått så kort tid. Behöver inte äta nå värktabletter för eftervärkar längre men däremot har jag tagit nån tablett mot huvudvärk och sen på kvällarna har jag som träningsvärk mellan bena typ så då tar jag tablett också :) Men det känns som att kroppen börjar klara av mera nu och till veckan är det tänkt att jag ska börja med bäckenbottenövningar samt dagliga promenader :) och... inge socker på veckorna! Ojoj.. Hur ska det gå?! Jag är ju hungrig för de mesta nu eftersom att Linus behöver mycket mat och orkar jag inte göra nå matigt så lockar sötsakerna ganska bra ;) Men det får bli att ladda upp med morötter och frukt till veckan så ska det nog gå bra.. :)
 
Lilla prinsen ❤ Storasyster vill inte vara med på bild så ofta nu för tiden men lillebror har ju inte så mycket till val ;)
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?