Barnfria & jobb..

I söndags hälsades vi på min mamma & Maja ville stanna kvar sen så hon fick sova där tills måndagen sen åkte hon tills sin morfar & Linda + alla barn där
& sov där tills idag :) Maja har haft riktigt lyxdagar medans vi har jobbat :)

Igår hade jag stängning på jobbet & sen åkte jag hem och gjorde ordning lite gröt till middag och sen for jag & Carro iväg och simmade, riktigt skönt var det :)

Idag blev de jobb och sen kom pappa, Linda, Maja & William och hämtade mig på jobbet :)) sen myste jag med lilla bruden. Tittade på Pippi, badade & myste framför tvn tills hon somnade :)

Just nu håller jag på att somna och det ska jag snart göra ändå då både jag & Emil börjar tidigt imorgon.. :p







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?