Hos mormor.

Så nu är vi hos mormor & myser, idag ska vi in till stan och handla lite hämta min telefon osv.. Hade en riktigt surdag igår och hela dagen kändes jobbig.
Började på morgon att telefon dog, stendöd. Den hade blivit laddad över natten och så använde jag den först på morgonen sen nästan gång var den död.. Helt död. Ja, sur blev jag & började såklart att gråta. Min älskade telefon liksom?! Jag grät och beklagade mig över att den var död.. Tog ur simkortet och la den i orginalkartongen och sen åkte vi hemifrån.. Fick sedan ett tips på att man kunde tvångstarta den men då var ju jag såklart inte hemma och kunde inte göra det..
Sen så bestämde jag mig att jag skulle köra lite figthing spel på xbox-kinect när Maja skulle sova. Men NEJ, då bestämmer brorsan att han måste kolla en film på JUST DEN TVN jag ska ha fast han kunde titta upp likaväl.. Och jag menar vem orkar träna klockan typ 11 då man har småbarn som man inte vet när dem vaknar?! Aja var skitsur då med..
Sen strax efter nio så blev väl per klar, tror dem stängde av filmen eller så. Så då körde jag det där spelet (superbra träning är det iaf) och så ringde Emil och berättade att telefonen starta med tvångstartningen. Så kvällen blev ju bra ändå men jag hade ju ändå varit sur hela dan.






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?