Haft besök hela helgen.

I helgen har våran lillebror varit hos. Han fick hjärnskaking i torsdags och är tvungen att ta det lugnt i två veckor och eftersom att pappa & de andra skulle resa bort över helgen så var min bror hos oss och tog det lugnt :)
Det var inte bara Tom som njöt av vara hos oss utan Maja gav ifrån sig glädjeskrik på lördag & söndags morgon när hon såg att Tom var kvar hos oss :) Haha lilla gojäntan!
Vi hade iaf fredagsmys i fredags, dukade fram chips & en marabou.. Dukade fram vid 20.00 och jag smakade lite på chipsen och åt några chokladbitar sen halv nio så sov jag på soffan. Haha, snacka störd?! Jag som älskar fredagsmys & lördagsmys nu har jag somnat ifrån eller inte varit sugen på några veckor.. Fast åh andra sidan är ju det bra också :)
Vi har bara tagit det lugnt, skjutsade andra brorsan lite, var ut till Svärisarna, Tom f& Emil fiskade lite & lite mys såklart. :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?