Jooo..

Det var ju såhär att jag satt mig vid datorn idag när Maja sov och tänkte lägga in bilder när jag insåg att sladden låg kvar i bilen.. SUCK!  Men men, så är det :p

Har för en stund sen kommit hem från att simma, så himla skönt var det också känner man att det tar direkt :)

Maja ringde idag också och fråga om Maja vill komma dit på minisemester så hon åker dit på torsdag och stannar till lördag :) Tror hon kommer tycka det blir jättekul faktiskt! Själv ska jag ha en liten filmkväll med Josefine här hemma på fredag, det ska först bli tacos & kladdkaka, sen chips och choklad.. Vilken underbar kväll va?! :D Haha. På torsdag vet jag inte vad jag ska göra, kanske jag och emil ska hitta på nå kanske då? :) Skulle ju vara kuligt faktiskt!

♥ Carro

Skulle inte vi bada på torsdag? :(

2012-01-04 - 10:09:42 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?