Dagen

Har haft besök här hela eftermiddagen fram till halv nio :) Trevligt :D

Har iaf fått 3 blommor, en köttätande växt, trisslott, liten ljuslykta, lite störra ljuslykta, choklad, fönsterlampa och pengar :D Jag ska försöka att hålla mina växter vid liv nu när jag fått så många, hihi.

Tack alla underbara & fina människor som grattat mig idag :)

♥ Amanda - Blivande mamma i februari

Hej!

Jag undrar om du skulle kunna dela med dig av lite namnförslag från när du väntade Maja. Jag och min kille har mänligen enorma problem med att hitta ett bra tjejnamn och kan verkligen inte sammsas så skulle vara snällt om du kunde komma med några förslag :)

kram

2011-11-01 - 19:04:13 · URL: http://denblivandemamman.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?