Sovdags..

Ska snart gå & lägga för gud vad trött jag varit idag.. Somnade nästan på soffan idag samtidigt som Maja levde rövare här hemma ;) Haha. Men vi har som sagt bara varit hemma idag, nu på eftermiddagen kom mina syskon hit. Haha, Ronja fick faktiskt utföra lite barnarbete här hos mig ;) Nejdå, jag frågade faktiskt om hon ville hjälpa till med maten, dukningen och att städa på Majas rum & det gjorde hon. Jag är så stolt över mina syskon! :)

Vi blir hemma med Maja imorgon och som det ser ut nu så får hon åka på dagis på torsdag, hon äter & sover bra och verkar inte ha så ont i öronen. Dock så har hon börjat blivit varm, ingen feber ännu som tur är! Men vi får se imorgon helt enkelt! Vi får ta dagen som den kommer :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?