Finfina grejer.

Nu har jag införskaffat dem där rosa burkarna/ runda lådorna åt Majsan i alla fall :) Fanns på lekstugan fast jag köpte bara dem stora burkarna, den minsta tyckte jag var så liten :p haha. Sen kunde man beställa hem dem där krokarna om man ville fast jag såg faktiskt en annan grej som jag vill ha istället, hihi. Ev. ska vi köpa den imorgon så får ni se! :)

Också har jag ändrat mig lite med klädskåpet, jag tror att jag vill ha från serien "hensvik" från Ikea istället :) Klädskåpet & sängen skulle vara superfint ju :D Fast sängen är ju hon för liten för men det är skitsöt i alla fall! Hur fin serie som helst är det i alla fall!


Och den här "soffan med förvaring" från serien Hemnes, hur fins som helst ju!! :D







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?