Är hos mamma/mormor.

Nu är vi hos mamma i Bjuråker :) Så skönt att slappna av lite. Har klippt mig idag också, 4 cm på längden och sen tog vi 5 cm på uppklippningen, det behövdes verkligen efter blonderingarna! Klippte in luggen med resten av håret också, jag vart less på rak lugg redan efter en dag :p

Menmen, nu på eftermiddagen har vi ätit tacos med lillebror och hans tjej, & självklart mamma och håkan. :) Mamma håller på att öva nattningen med Maja men just nu så står Maja upp i soffan :p Aja, imorgon tror jag att hon ska få testa sova uppe med mamma :) Hon ska ju ev. sova här dagen innan min studenten, så vi måste ju se till att det går bra innan.

Var ju på stan idag också blev lite saker till tösen.
1 tshirt
2 linne-bodysar
1 klänning + matchande hårband
2 lektält med tunnel mellan varandra, dock ska vi bara använda ett tält men det var billigare att köpa hela setet plus att vi tänkte ge henne det som typ 1-års present :)
1 babypool.

Jag kommer att ta kort på kläderna sen, nu har jag ingen lust med det :) Förresten tror jag att Maja kommer att ha 74 ett tag till för 80 är på tok för stort :p haha, men det kan gå snabbt också ;)

♥ mamma till liam

heej fin blogg du har

2011-05-27 - 23:04:34 · URL: http://respekteravar.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?