Hungrig som ett as.

Jag har inte ätit nån middag idag. varför? Ingen aning :p men nu är jag iaf SUPERhungrig, jag har gjort en fruktsallad som ska ätas till Desperate Housewives, ska bli så jävla gott! :D

Idag har vi varit i stan och träffat faster och kussen, vi lunchade och gick runt lite på stan :) Maja fick en ny mössa :D Och så kollade vi på bebiskläder för min andra kusin har BF denna vecka, tror jag? Iaf så tycker jag att det är så sjukt mysigt att kolla på alla dessa bebiskläder! :)

Maja har varit på ganska bra humör hela dagen, hon var lite gnällig men det är ju inte kul att sitta i vagnen hela tiden när mamma ränner på stan :p Men kan säga att hon somna direkt när jag la henne, jag la ner henne och gav henne nappen & det vart knäpptyst på en gång :p Det är faktiskt rätt så skönt att vi inte har behövt bråkat när det är läggdags, för det mesta är det bara att lägga ner henne så somnar hon! & hon vaknar bara 1 gång nu på natten, en enda gång!! Dock vaknar hon runt 6-7 men man kan inte begära att hon ska sova mer heller, hon har ju sovit i nästan 12 timmar :p

♥ Carro

Sv: hahah så du påstår att jag har jätte bomber nu? :O Hahha mer taxöron om jag får säga de själv :P

Men dom läre väl bli "fylligare" snart med massa mjölk, hoppas jag!!!!

2011-03-23 - 08:23:40 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?