Fusk.

Åkte till mamma i fredags och har bara tagit det lugnt hela helgen! Fuskade i fredags också men nu får jag inte fuska nånting fram till påsk! :D Gått ner 2 kilo hade jag gjort också :D Underbart. Och stegräknaren tog jag av mig i fredags för den ramlade av hela tiden och sen har jag glömt den i helgen och nu ligger den hos mamma, men ska iaf ta promenader :)

Maja har bara vaknat en gång inatt, så skönt! :D Jag försöker att få Maja att inte äta välling på nätterna och det går ganska bra faktiskt. Om hon har ätit middag tidigt så får hon gröt runt halv sex och sen lägger vi henne vid sju utan välling och då sover hon till 22-23 och då får hon välling när hon vaknar, sen sover hon för det mesta fram till morgonen. Och om hon inte får gröt så får hon välling när hon ska lägga sig och sen när hon vaknar runt 22-23 :) Det går skitbra tycker jag! :D

Nu ska jag ge Maja gröt och sen ska hon få kläder på sig :)

♥ Carro

Tänk om jag skulle kunna hålla mig bort ifrån sånt där till Påsk :) Undra om jag ska ge mig på den utmaningen? :)

2011-03-22 - 13:16:45 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

sv: Ja de är sååå mysigt så :)

Hehhe, du kanske har högre smärt tröskel än dom? :P

2011-03-22 - 17:43:18 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?