Bloppis!

Nu har jag gjort som Carro och rensat bland bebiskläderna så tänkte testa att lägga ut dem här! :) Carros bloppis har ni här! Om ni vill ha bätte bild sen så kan jag fixa det & om ni vill ha det hem till er så betalar ni frakten :) Fläckar kan finnas men har inte sett något om det inte står.


Tunnare jackor



Mysdressar, 1 kvar.

Mjuka byxor & mjuk jacka och 2 bodysar



3 kortärmade och 3 långärmade, om du vill köpa alla 40:-



Barbapapa set i strl 50 även en mössa som jag glömde ta kort på, tröjan är oanvänd.




Byxdressar, på den till höger finns det en fläck!


Byxor, längst ner i mitten är SÅLD



Byxor med fötter, de rosa använda 1 gång och de vita med rosa stjärnor oanvända.



2 kortärmade bodysar, 2 långärmade bodysar och två tshirtar.


Den rosa står det 62/68 på men är mer som 50/56 och är oanvänd.



En tjockare tröja och en klänning samt nå vita skor.


Strumpbyxorna 5:-



Om ni är intressade av kläderna så kan ni mejla mig: [email protected] eller kommentera här! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?