♥ en torsdag morgon..

Maja vaknade kvart i sju idag, det har inte gjort på länge så jag känner mig ganska trött men börjar vakna till lite nu! Jag hoppas på att hon bajsar lite också för hon är lite hård i magen stackarn, fast hon har bajsat varje dag så det är ju ett plus.

Och nu är det torsdag, en barnbidragstorsdag faktiskt! :D Haha. Idag ska vi in till stan och promenera runt lillfjärn med Rebecca & Douglas, hoppas på att det inte blåser & är kallt bara :) Efter det måste jag tyvärr bränna lite pengar på mat, det är inte kul att göra det :p men det behövs ju!!

På lördag åker nog jag & Maja till mamma efter vi har tvättat & gjort fint i hemmet! Då ska jag väga mig också, jag hoppas på att jag iaf gått ner 1 kg! Jag känner mig lättare iaf! :)

P.S Igår på mammagruppen bjöds det på kladdkaka men jag tog ett äpple i stället!!!! Känner mig duktig som kan stå emot!

♥ Carro

hahha, de lovar jag att hon kommer göra ;)

2011-01-20 - 09:47:47 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?