♥ dagen!

Åkte ju in till stan var väl där vid tio i tolv eller nå :p då mötte vi Rebecca & Douglas så gick vi ett varv runt lillfjärn :) Sen gick vi runt en massa på stan och så. Idag var jag inte lika duktigt på att låta bli alla rea-plagg ;) Vart 3 bodysar åt Maja, ett par strumpbyxor åt Maja & en leksak till henne! :) Hihi..

Sen var jag med mamma & mormor ett tag. Sen hämtade Emil mig & Maja och vi åkte till Emils syster. Vi vart bjudna på mat, kebabgryta & pasta. Det var väl sådär gott, jag är inte så förtjust inte kebab & inte i gryta heller så jag åt en massa sallad istället! :D Sen var Ida (Emils syster) så snäll att låna sin bröstpump till mig eftersom att min är krånglig! :)

Nu funderar jag på att gå & lägga mig, imorgon ska vi först på promenad med Liza & Thea & sen ska vi på mammagrupp. Efter mammagruppen ska jag iväg & simma med Josefine!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?