♥ Vad bjuder den här dagen på?

Godmorgon!

Vi vaknade klockan åtta idag men hade kunnat sovit mycket längre.. ;)

Maja matvägrade mellanmål 1 & lunchen igår och idag vägrade hon äta gröten, fick i henne 2 skedar tror jag, hon vägrade att ta bröst också så inte vet jag! :) Men ska erbjuda henne mellanmål 1 nu snart :) Halv elva tar vi bussen in till stan, jag måste köpa nå fint presentpapper ju, Emil fyller ju år på onsdag & min lillasyster fyller år på torsdag & sen på lördag blir ju Ebba 1 år! :D Stortjejen! Maja blir ett halvår samma dag som Ebba blir ett så jag måste köpa en liten present till Maja också, hihi. Vi ska också till skolan en sväng & gå igenom en redovisning inför nästa vecka.

Vi har ju babysim idag med och då ska min mamma följa med istället för Emil, han är inte så förtjust i babysimmet haha. Men iaf, så sa ledaren att Maja kanske skulle få dyka idag!! :o

♥ Carro

Ja, vi får väl se. :) går jag inte upp så mycket i vikt kan man ju hoppas att jag rasar i vikt pga amningen sen :) Så blir de lättare! :P

Fast med Ebba rasade jag bara i början sen gick jag upp i vikt istället. :S Vi får väl se :)

2011-02-21 - 10:55:01 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?