Söndag.

Vi började våran dag med adventsfrukost dock hade vi bara mjukbröd och oboy, orkade inte göra gröt eller så heller. Men vi lyxade till det ändå med lussebulle & pepparkaka! Sen har jag inte mått nå bra idag så vi låg mest på soffan eller så stökade Maja till.. Men vi gick ut på en promenad och efter den blev jag piggare iaf! Haha under promenaden så pratade jag med Maja och jag får faktiskt lite roliga svar ibland.

- Var det skönt att komma ut lite Maja?
- Nee
- Vill du gå hem?
- Mmmmm
- Vill du vara inne dudå?
-Mmmm

& det var lite kul för det var hon som promt skulle ut ;) Också lät hon lite sur när jag pratade.

- Ska vi laga middag sen?
- Mm
- Vad vill du äta då?
- Ta-Ta (kaka) :D

Haha, gopruppen!

 







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?