Godmorgon.

Jag och Maja har gått upp ganska tidigt i två dagar nu, igår gick vi upp kvart i sju och idag halv sju. Då har vi satt oss i soffan och myst, Maja har fått druckit lite varm mjölk samtidigt :) Men det går faktiskt bra att kliva upp tidigt för mig också, haha, men det är nog för att jag har sovit före 22.00 på kvällen :) Så ska fortsätta med det! :)
Igår blev det en sen kväll för Maja, vi var inte hemma för ens strax före åtta och hon brukar lägga sid sju men det gör absolut ingenting, man kan inte följa hennes rutiner jämt och hon hade ganska kul ändå igår kväll. Men nu får det vara nog med sena kvällar för henne i alla fall tills vi har kommit igång med dagis och allt sånt, det är ju liksom bäst att vänja henne tycker jag :)

Idag skulle tydligen Emils syster och dotter komma på besök en sväng och sen ska jag hem till pappa och leta mitt regnskydd och sen far vi till stan med min telefon :) Vädret är förövrigt skit, det är blött och tråkigt så man kan inte gå ut och göra nå typ :p Och eftersom att vårat regnskydd är hos pappa så kan vi inte gå ut & gå heller.. De andra regnskyddet som vi har är till en liggvagn och passar inte alls! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?