Bra dag, fast ett minus!

Gick ner till förrådet med barnkläder som skulle sparas samt städa iordning där inne, behövs städa ännu mer men efter att jag slagit i huvudet två gånger så jag gav upp, har nu en liten bula på pannan och det gör svinont om man petar där :p

Efter förrådsstädningen så möblerade vi om och städade inne på Majas rum :) Blev superbra och nu blev det ännu mera plats på hennes rum.

Men innan allt detta så var vi till dagis en sväng och egentligen skulle hon inskolas den 5 sept men dem var snälla och fixade så att hon var inskolad och klar till den 5 sept. Jättesnällt utav dem tycker jag för annars hade vi behövt fixa barnvakt och ställa in på skolan jättemycket, men nu behövs det bara ställas in lite :)

I alla fall så blev vi bjudna på gomiddag hos Carro & Lars, hennes syster Madde var där också :) Vi fick kycklingrullar, hur gott som helst!! :D Och sen bjöd hon på efterrätt, varm banan med marabou och glass men jag som inte äter efterätt idag åt bara banan och det gick lika bra det :)
Synd att vi kommer att vara upptagna så mycket nu så att vi inte kommer hinna ses så ofta på veckorna men vi pratade om att ha en familjedag/eftermiddag tillsammans förut, typ göra nå med barnen först sen  äta mat tillsammans och sen se på film eller liknande. Så det hoppas jag att vi kan försöka hitta på nån gång!

Just det ja, min mobil är knäpp (typ tagnetbordet på den funkar inte) så var in på elgiganten med den, jag trodde först att jag kommit åt nån inställning eller nå, men så var det inte. Men dem trodde att dt kunde hjälpa med en mjukvaru-uppdatering, så dem gjorde det och sen gick vi därifrån. När den startade så funkade det inte alls så har jag bara touch! Hatar det ju!!! :p Men ska lämna in den imorgon :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?