bodypump - NEJ tack!

Idag var zumban iställd så dem bjöd på ett bodypump-pass istället och jag tänker inte göra om det! Fy fan vad det gjorde ont, kändes som att mina ben var förlamade efteråt.. Hon sa att man brukar ha träningsvärk i tre dagar efter.. fy.. :p Haha.

Jag skulle ju egentligen till skolan imorgon men det blev framflyttat till 6 maj istället. Så nu vet jag inte om jag ska in till stan eller om jag ska vara hemma eller någe annat! :P Fast jag vill nog vara hemma tror jag, fast jag måste gå på stan den här veckan!

aja, nu ska jag gå på toa & sen sova.

Förresten min älskade Maja har börjat försöka resa på sig nu. Jag är självklart stolt över henne men samtidigt gör det inget om hon väntat lite till ;) Haha, kommer nog att vara full rulle här snart. Jag chansar nog på att hon går i sommar innan hon fyller ett, det tror jag faktiskt :)

Åh, vad jag älskar dig min underbara dotter! <3<3







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?