Äntligen lite färg

Ja nu har man äntligen fått lite bränna, på armarna bara men det syns i alla fall att man har varit ute då :)
Vi har varit i via hela dagen och bara varit utomhus faktiskt, jag & Maja var iväg på en promenad & svetten bara rann av mig, det var så jävla varmt! Maja har busat i gräset och hållt på så hennes kläder var lite leriga och hon, så vi duschade tillsammans innan det var läggdags för damen!

Nu är jag sjukt sugen på glass, så jag funderar på att be Emil och ner & köpa glass eller så går jag ner sjäv. Får se!

Imorgon så kommer jag att börja som vanligt igen men jag kommer att vara hårdare på götta-dagen, jag får äta vilken mat jag vill som vanligt men jag får välja antingen godis, fika eller chips! En isglass får jag äta på lördag men ingen annan glass (om jag inte väljer fika då) ! Det kommer nog att bli svårast men jag tror de är värt det! Plus att jag börjar med simma två gånger i veckan nu (30 min x2)också, det blir då zumba två gånger i veckan & simning två gånger i veckan, fast jag får simma en gång också men då ska det vara en timmes simning :p Och jag får inte glömma att jag ska gå minst en promenad om dagen också! Förhoppningsvist så är mina sista kilon borta snart!


♥ Carro

Du är sååå duktig så!!! :) Vill också!

2011-04-25 - 08:18:52 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?