♥ jag ska sy!

Var ut på en 2 timmars promenad med Maja idag, så härligt! :)

Sen har jag faktiskt gjort två uppgifter och skickat in dem till läraren, känner mig skitduktig ju! :) Men annars har jag inte gjort så mycket, borde väl plocka ihop lite här hemma men jag har ingen ork. haha! Men i alla fall var vi iväg på Jysk och köpte julklappar till Maja, vart en rosa sänghimmel med prinsesskronor på och sen hello kitty-tyg så jag ska sy påslakan, örngott och gardiner till henne :) Hoppas det går bra att sy nudå, men det tror jag faktiskt. :p
Sitter och letar på internet hur man ska sy så det blir nog bra!

Har nyss ätit en ceasar-sallad från donken, mums! :)
Jag tror faktiskt att jag ska packa ner skorna ikväll, men vart finns orken? :p

♥ Elin & Elias

Hehe jaa, en riktig kalufs har han :) Tack så mycket :)

2010-11-23 - 10:26:05 · URL: http://elinpetersens.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?