♥ fy farao ...

Det är inte alls kul att vakna upp med huvudont, öronont, halsont och en hemsk mensvärk! & inatt har maja vaknat typ 4 ggr och ätit och jag har sovit skitdåligt.. har haft jättesvårt att andas inatt, vart bjuden på middag igår och där finns det både hundar och katter så fick väl nå allergichock kanske?! Känns iaf som att halsen är jättetjock! :p

Idag ska vi nog bara vara hemma eller vi ska till Dollar Store och Albert & Herbert en sväng! :) Ska köpa bomullspads, tops och leta efter en vaxduk! Sen blir det packa lite mer eftersom att det förmodligen blir flytt till veckan!! :D  Jag tror inte att det blir någon promenad, fast jag egentligen vill men jag har verkligen inte lust med det.. får se hur det blir! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?