♥ i waaaaaant food!

jag är hungrig! emil håller på att diska så jag får vänta en liiten stund till innan jag får laga någon mat. skolan har gått bra idag och sen har jag bara suttit hemma rakt upp och ner :p imorgon så åker jag och emil till njutånger och bor där till fredag sen åker vi hem till oss. vi ska nämligen vara med min lillebror eftersom att min pappa ska operera sig och kommer antagligen hem på söndag ( trodde läkarna ). så ja får se hur det blir med men ska bli kul att vara med lillebror också det enda tråkiga är att vi måste elda och jag får aldrig igång nån eld men min 7-åriga lillebror får det? ;s hmm. haha.

bebisen har sovit nästan hela dan för det har inte varit så aktivt inne där. men lite grann iaf antar att det blir ikväll som alla sparkar kommer! ;)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?