♥ usch för denna dag.

idag är det ju onsdag vilket betyder att jag har två prov, hjälp! fast det kanske går bra med matten iaf, trafikkunskap är jag osäker på eftersom att jag inte är så väldans insatt i det. menmen.. min skolsyster hade en bärsele som jag ska få köpa av henne idag för endast hundra kronor, hur gulligt som helst utav henne! synd att hon ska flytta tillbaka till norge nu snart :( den ska jag iaf ta kort på när jag kommer hem!

ikväll är det tvättdags, det står två fulla tvättkorgar som väntar på att bli tvättade, suck. men det brukar gå bra, det jobbigaste är att få allting torrt :p för ibland kan torktumlaren lägga av mitt i programmet? ;s hur bra är det då..

iaf så måste jag väcka emil nu!








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?