♥ helgen är över..

helgen har i alla fall varit ganska bra. hade nationella i fredags i Ma B och jag hoppas det gick bra. får veta resultatet imorgon tror jag. igår var vi med emils mormor & morfar hela dan och de bjöd oss på glass på skutan. jag var ju hos tandläkarn igår också och det tog 5 min sen var det klart :) hade fina tänder så jag behövde inte röntga! på kvällen åkte vi en sväng till abbe på hans 20 års fest.

sen idag har jag faktiskt sovit mest hela dan tkr jag! vaknade klockan nio sen la jag mig vid tio igen och sov till halv tolv! :o sen så var vi till via en stund och sen åkte vi hem och då sov jag en stund till. haha! nu ligger jag och emil & mumsar godis fast jag mår illa! :)

nu är det bara 4 dagar kvar tills det blir sommarlov & jag har inga planer alls inför lovet. men det kommer nog :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?