♥ härliga sommar.

idag gick jag ner på stan för jag var så uttråkad haha.. nämen, jag behövde ändå en ny bikini-topp så då gick jag ner på stan :) jag hittade en tillslut, den var till och med på rea så det kunde inte bli bättre :) när jag gick på stan så ringde thess mig och fråga om jag ville med på maln och tillslut sa jag att jag kunde det. så det stekte vi och badade vi med hennes familj i några timmar. & av alla ställen jag har badat på hittills, så var havet varmast & så brukar det väl inte vara? ;) haha. tror att jag har fått lite färg nu iaf, för jag känner mig alldeles varm på kroppen :)

snart så blir det att gå till tvättstugan och hämta tvätten, har tvättat två korgar tvätt samt en ikea påse med tvätt :D haha, jag hade nästan inge trosor kvar så det var nog ett tag sen vi tvättade :p






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?