♥ fullproppad med mat!

åååh, dt var så gott med mat från Hot Chili! det fanns inte bara stark mat utan också min favorit mat... Friterad kyckling m ris :D MMMMMM, så gött ;) & självklart beställde vi med friterade bananer och glass till efterrätt. så nu är jag FULL med mat, behövs verkligen inte någon kvällsfika :)

när mamma & resterande i familjen hade åkt så åkte jag till thess & fixade hennes ögonbryn :) & stackars milo ( thess hund ) var dålig i magen, han bajsade 4 gånger på 10-15 minuter. tycker så synd om han!
jag har också börjat skriva på Kap 6 & är snart färdig med sammanfattningen, tänkte försöka få den klar tills imorgon så jag kan lämna den till Leif på torsdag när jag ändå ska dit ;p men vi får se hur det blir. :)


köpte även denna lotion eftersom att jag har blivit så fruktansvärt torr den senaste tiden & jag måste bara säga att den var super bra!! hade fått typ torrutlag på handen men efter att jag smörjt in mig två ggr med det så har det nästan försvunnit! AWSOME :D







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?