hemma

ja nu är man hemma iaf från åland, eller jag kom vä hem igår men har inte orkat skrivit nånting. iaf när vi kom till sthlm så fick vi inte stiga på båten så då gick vi till en pub/restuarang nånting. där skulle jag låna toaletten men när jag skulle tvätta händerna så kom det varmvatten, åt vilket håll jag än vred åt ;o gud var jag hatar stockholm!

annars hade vi kul på båten, det vart inte så sent på lördagen utan vi gick och la oss redan vid 23. men det var skönt, sen så var jag sjösjuk också men jag sov en stund så gick det över. inge kräka:) köpte inget speciellt i tax-free, en påse chips och ett tuggummi paket.

idag gör jag ingenting, har fruktansvärt tråkigt. imorrn ska jag till mamma och åker hem på onsdag för att vara med thess sen åker jag kanske tillbaka på kvällen eftersom att mamma ska gratta mig på torsdan, vi får se hur det blir. :)

på lördag blir jag storflicka! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?