bästa vän!





En av dina bästa vänner!


Vad heter hon/han - Ann Therés Hanning
Vad kallar du henne/honom - Thess
Hur länge har ni känt varandra - oj, typ 8-9 år kanske.
Har ni alltid varit bästavänner - ja, sen dagen vi träffa varandra så.
Vad gör ni när ni är med varandra - knäppar oss, pratar, promenera & petar varann i näsan!
Har hon/han haft sex - jaaa.
Har hon/han sugit av någon?- ja, dt har hon.
Dricker hon/han alkohol? - ja, men inte lika mycket som förr tror jag.
Hur ofta är ni med varandra - ja, inte så ofta. men hon finns där när jag behöver henne & jag dessamma för henne.
Har du vart hemma hos henne/honom - ja, dt har jag.
Vad gör ni när ni är hos henne/honom - pratar, driver med folk & är allmänt töntiga.
Är hon/han snygg - jaa, lite smått ^^
När ska ni ses nästa gång ? - ja, så fort vi båda har tid & hon blir frisk.
När pratade du med henne/honom sist - förra veckan kanske.
Har hon/han ätstörningar - nej, dt tror jag inte, vi älskar mat!
Är hon/han snäll - ja,
Vad lyssnar hon/han på för musik - typ samma som mig.
Vad är hon/han bra på - att sjunga och vara en bra vän.
Pratar ni om allt - ja, hon vet mer om mig än vad min mamma gör.
Har ni bråkat någon gång - ja, dt har vi faktiskt tyvärr.
Tycker du om henne/honom - ja,
Tycker hon/han om dej - jag hoppas det ;)
Bråkar ni ofta - nej.
Kommer ni alltid vara bästavänner - vi kommer alltid finnas för varann & hålla kontakten iaf, men jag tror att det är föralltid!
Tror du att hon kommer att göra det här om dig - det vet jag inte, :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?