Tränat!

Idag hade Hudiksvalls gym en massa prova på pass, så jag var där med mamma idag. Vi gick på spinning,kettlebells, sh´bam och box. Spinning var iaf dödtråkigt och de fanns inte nå roligt i hela passet, de kommer jag förmodligen aldrig att gå på mer. Kettlebells är iaf ganska roligt eller ja, det känns bra att gå på de iaf. Sh´bam var iaf superroligt!! Skitkul var de verkligen så de kanske jag kommer börja gå på sen :D Box var väl roligt de åh, inte den träningen jag vill göra varje vecka men någon gång ibland :)
 
Men jag är iaf helt slut träningen plus att jag kom på att städa bort julen efteråt så det tog väl två timmar de också, haha. Men nu är julen borta, dammsugade & skurade golv och har tänt doftljus. Så mysigt! Imorgon ska gardiner strykas och sättas upp, jag orkade bara inte ;)
Imorgon får vi se vad som händer, jag hoppas på nå jobb annars får jag väl dona på hemma :) Efit på kvällen iaf så ska iväg och köpa träningskort också ju!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?