Dag 1 utan socker/snacks.

Jag valde att börja tidigare ändå, jag blev så less på allt jävla julgodis & chips så valde att sluta idag men jag börjar ångra mig, haha ;) Får se om jag tar en liten fuskis i helgen, vi ska till pappa som fyller år och bjuds på nå gött så kanske jag måste fuska, haha.
 
Men de har än så länge gått ganska bra, lite huvudvärk och illamående bara men de är ju över snart.. De är nog mot kvällen de värsta suget kommer!!
 
Har också börjat med att försöka äta bättre och idag blev de en äggröra & hårdmacka till frukost, och eftersom att vi åt frukost så sent så var inte jag så jättehungrig vid lunch så de fick bli två apelsiner istället :)
Och till middag blev en supergoooooood broccolisoppa med knaperstekt bacon & ostchips till, nyttigt & gott! :)
Övriga familjen åt potatis&purjolökssoppa bacon och vitlöksbröd till. De var nog också gott, för idag var de ovanligt tyst vid matbordet här hemma. Hihi.
 
Nej nu, ska jag glo runt lite på datan och sen byta om till träningskläder, zumbadags! 
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?