5 veckor är snart klara!

Fem veckor men enbart götta på lördagar.. Hur har de gått?
Jo bara bra faktiskt.. Fuskade en fredag då Linus var förkyld & jag hade inte fått sovit så mycket & sen fuskade jag i tisdags på Valborg!
Men helt okej ändå måste jag ändå säga, jag ser det inte som ett misslyckande.. Man måste fuska ibland för att orka ;)
Mjukbröd äter jag bara på lördagar men jag har nån gång köpt till exempel en toast eller en macka till lunch, inte heller så farligt tycker jag :)

Så de går bara bra, är ju inne på sista månaden nu innan sommarreglerna börjar! :) Samma regler fast med några undantag ;)
Men i det stora hela, jag har sällan sockersug på veckorna. jag är piggare, gladare & mer motiverad! Klart jag ska klara det!







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?