Vår prinsessa.

Nu har utvecklingen verkligen satt fart på Maja! Hon är utan blöja på dagarna och idag har jag inte ens behövt påminna om toaletten utan hon har gått själv när hon känt att hon behövt.. Man blir ju så stolt och glad över hur duktig hon är. Hon pratar mycket mer och förstår mycket mer, hon har blivit så stor. Undra när man ska börja ta bort blöjan på natten? När hon själv säger till kanske?
 
Men hon är också inne i jobbig period just nu. Det ska bråkas om det mesta, gnällas när hon inte får som hon vill, matvägrar lite smått och öronen verkar hon stänga av ganska ofta. :p Och detta blir 10 ggr värre på eftermiddagarna eftersom att hon inte sover på dagen. Blä. Ibland vill jag bara spy på trotsåldern ;)
 
Idag klippte vi luggen för den hade inte blivit klippt på länge och de gnälldes, hon kunde inte vara still och det gjorde ont på kroppen för att håret som ramlade ner landade på hennes kropp.. SUCK! Resultatet blev inte det bästa men det duger ;)
 
Just nu har Maja sportlov men blir ingen speciellt gjort ändå tyvärr. Hade velat badat med henne men det får inte mamman -.- Och sen är det nog mycket folk på badhusen, buspalatset, mulle meck & alla andra roliga saker och dit vågar jag inte bege mig ännu men Linus då det går/har gått virus som kan vara farliga för bebisar och det vill jag inte utsätta honom för ju! Men tänkte försöka ta oss till biblioteket och sedan åka lite pulka nån dag.
 
Vill så gärna få lite extra tid till henne men det är svårt att få den tiden men idag fick vi till en liten stund. Vi tog fram pyssellådan och ritade lite och jag pysslade med Majas fotoalbum, äntligen har jag börjat sådär 2,5 år senare ;) Men vi hade mysigt! Och sen myste vi lite mera i soffan samtidigt som jag ammade Linus.
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?