Påsklov!

Maja skulle egentligen fått påsklov imorgon men imorse när vi kom till dagis möttes vi av en lapp där de stod "MAGSJUKA", tidig helg fick de bli alltså ;) dock verkade dem förvånade över att jag valde att ta med henne hem?! Jag sa " Maja blir hemma resten av veckan så ni vet" "vadårå?" "Nej, vi vill inte ha hem nå magsjuka så vi försöka ju att undvika den." "Jaha men hon var ju här igår & det var då vi började förstå att de är magsjukan som går igen"
Tänkte typ: jaha, men det visste inte jag om igår heller?! Hade jag vetat de igår hade hon fått varit hemma såklart! Kan hon vara hemma när de går magsjuka så får hon vara det! :)

Iaf den här stora tjejen är nu helt blöjfri, har inte använt en blöja på jättttelänge!! :) det händer väl att deblir nån enstaka olycka. Men de är när hon är påväg och ska gå på toa som hon inte hinner ibland & ibland så precis när hon ska klättra upp toan så hinner det komma lite kiss i trosan typ. Men de gör inget, hon är ändå superduktig tycker jag! :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?