Nystart.

På måndag 1/4, har jag min nystart. Ingen onödigt socker på veckorna & träning ska jag börja med också.
Lördag kommer då återigen att vara min favoritdag där jag får äta vad jag vill.
Promenad varje dag, träna/simma 1-2 ggr i veckan, hemmaträning de dagar Maja är på förskolan.

Maten kommer jag inte att ändra så mycket, jag behöver kolhydrater för amningens skull så jag kommer äta som vanligt.

Lite regler jag har som jag ska följa:
• På fredagarna är det OK att äta popcorn, fruktsallad med lite grädde/glass, nötter, grönsaker & dipp samt extra god kvällsmacka ;)
• Vid kalas så får jag fika om de finns hembakat fika, är de köpt kan man faktiskt vara utan för man vet hur de smakar och är ganska uttjatat.
• Vid extrem mensvärk är de OK att äta lite mörk choklad tycker jag.
• Max 3 smörgåsar om dagen, oavsett om de är hårdbröd eller mjukbröd. Kämpigt eftersom att jag äter det till 3/4 måltider men de ska gå!

Jag utmanar mig själv att klara av 8 veckor, dvs att "slutdatumet" blir måndagen den 3 juni! Någon som hänger på?! :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?