1 månad <3

Linus blev 1 månad igår. Det har gått fort men samtidigt inte? Känns som han varit här jättelänge ju :)
Lillkillen har ätarstunder ibland på kvällarna och då kan jag sitta och amma flera 1000 ggrm skitdrygt! Jag vet dock inte om de är för att han är hungrig som han ska tussa eller om det är bara för att mysa men jag chansar på att det är maten eftersom att han är en stor kille så behöver han mycket mat :)
Så idag när han sov lång stund på förmiddagen så pumpade jag ur brösten och det tänkte jag sedan ge han efter amningen senare så kanske han blir mättare :)
Just nu ligger sötfisen i sängen och är vaken eller så kanske han somnat? :) Jag försöker få in lite rutiner lite smått och de kvällar de går att få in, inte alltid de funkar heller ;) Men tycker de är lämpligt att de båda somnar ungefär samtidigt.
 
Annars så är han vaken längre stunder nu, pratar och ler mycket. Och idag var han lite smågrinig och ville ha nappen & såklart så skulle storasyster ge honom den och när hon kom fram till honom så tittade han på henne och började prata, verkade som att han verkligen försökte få kontakt med henne & så.. Det värmde i mammahjärtat <3
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?