Första BVC-besöket

Idag var det dags för Linus första BVC-besök!
Vi kom dit lite för tidigt men inte gjorde det nåt för Linus var ändå hungrig så då han hann äta innan det var våran tur :) Sen fick vi komma in och då började vi med att väga 4984 gram!! Storkillen. Han är ca 200 gram över sin födelsevikt :) sen mätte vi längden och huvudomfånget, 58 cm lång och huvudomfånget 38,7 cm.
Så det verkar som att jag får ta och tvätta upp kläderna i 62 inom kort ;) haha. Tänk att jag fick ur mig en sån stor unge ;)

Annars såg allt bra ut och vi fick en ny tid om två veckor.

Han är idag 15 dagar gammal men är väldigt tidig i utveckling då han följer delvist med blicken och tittar på en om man pratar med honom, ibland ser det ut som att han försöker prata men får bara ut sig ljud ibland ;) den här bebistiden går alldeles för fort!! ♡

Jag & Linus tog en promenad efter BVC och när vi kommer hem var vi trötta och somnade på soffan :)
en bild från våran mysstund i soffan idag.







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?