Nytt år!

Snart är de nyår och jag längtar tills nästa år. Jag ska komma tillbaka till min kropp, är trött på att vara tjock nu. Fläskmage, runda kinder & dubbelhaka -NEJTACK! 
Jag ska lägga om kosten lite, inte så mycket ändrat än vad jag brukar äta men socker & snacks ska ju bort helt typ. Förut har jag haft 1 fri dag/vecka men nu kommer jag ändra till 2 fri dagar/ månaden.
Sen ska jag försöka träna mycket, de är inte bara för att gå ner i vikt utan också för att jag psykiskt mår jättebra när jag får träna :) 
Där jag tränar kommer de att börja med ett nytt pass, kettlebell & vi har fått testa på de lite och de verkar vara roligt så de ska bli skoj med lite nya pass. :)
De jag vet att jag kommer träna är då EFIT, Kettlebell & Zumba :) Kanske man hoppar in på bodypump nånting eller att man byter ett pass till att simma :)
 
Detta ska jag klara! Jag tror att jag har ca 20 kg att gå ner.. Jag vågar inte ställa mig på vågen & tänker inte heller göra de för ens jag märker att de hänt nå! :)
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?