2 veckor - check!

Sådärja, nu har två veckor gått.
Lite småjobbigt på söndagen efter att man ätit vad man velat på lördagen och sen äre strikt igen ;) Men det går bra. Imorgon börjar jag med lite fler "regler".
 
*Inga mackor på dagen/kvällen - endast till frukost då är det max 2 hårdbrö mackor som gäller!
* Mer grönt, jag äter redan mycket grönsaker men ska äta mera :D
* Efter middagen så får jag inte äta något i form av pasta, potatis, ris och vitt bröd. De är frukt/grönsaker som gäller och de dagar jag tränat så får jag äta yoghurt om de behövs.
* INGEN COLA ZERO FÖR ENS PÅ FREDAG!!!! :'( Jag måste verkligen dra ner på colan så detta blir en rejäl utmaning ;)
 
I måndags köpte jag mig ett träningskort så nu har jag verkligen kommit igång med träningen, känns verkligen jätteskönt! Så nu kan jag träna alla pass de har om jag vill ;) 
Denna vecka blev det 4 träningspass och promenad om jag ska någonstans på dagen :)
Veckan som kommer blir det träning mån & ons (Zumba) och bodypump på torsdag. Ska försöka hinna iväg på ett crosspass på lördagmorgon innan vi åker mot Gävle för Frejas namngivning <3 Och sen promenader såklart! :D
 
På tisdag är de dags för efterkontroll och då jag även vägas för första gången sen förlossning, känns som att jag gått ner max 10 kg men de får vi helt enkelt se då. Den vikten blir även min startvikt på denna utmaning och förhoppningsvist har de hänt nå när utmaningen är slut! :D Ska försöka komma ihåg att ta lite mått också :)
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?