Våran underbara trotsiga dotter.

Maja är i en period där hon stundvis är helt underbar och är snäll, gullig & lyssnar på oss medans hon snabbt växlar om till trots/hyss..
 
Just nu är hon inne på att pussas och de riktigt goa och kärleksfulla pussar man får. När vi ska klä på oss, när vi äter mat, när vi myser, när vi tittar på tv, när vi städar, ja när som helst så säger hon "Mamma, ja pussa dej". Man smälter ju! :) Sen har hon börjat säga mycket jag älskar dig och sånt där supergulligt! Mammas sötnos.
 
Och med trotsen så äre mycket jag vill inte, vill inte ha den, vill inte ha mat, vill inte ha smör och sånt.. Mycket vill inte/kan inte och såklart mycket MIN, allt är hennes ;) Och hyssen skulle jag kunna skriva en hel lista med vad hon gör... Några som hänt nyligen är:
 
* Hon har hällt ut fiskmat i hela soffan.
* Hällt ut fiskmedel på hela golvet, akvariumet & pallen bredvid.
* Kissat på vardagsrumsbordet i min GODISSKÅL! (inge godis i som tur var ;))
* Hällt ut hela Emils snusdosa på golvet. (ganska kul iofs, hihi)
* Ritar överallt, speciellt på bordet och skrivbordet. De är ritmärken överallt ;)
 
Ja, dt är ju vad som händer här hela dagarna.. Hyss, trots och kärlek - precis som dt ska vara!
 
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?