101 dagar kvar.

Ja men då äre bara 101 dagar kvar tills lillebror är beräknad att komma ;) Haha.
 
Det är full fart i magen hela dagarna, han bökar runt & trycker ut fötterna här och där. Supermysigt
 
I fredags var det dags för MVC-besök, första besöket efter inskrivningen i v.12 :) Hjärtslagen låg på 142 slag/minuten, SF-måttet 26 eller 27 men är ganska säker på 26 faktiskt.. De var iaf exakt samma mått som då jag var gravid med Maja i v.26, så de var lite roligt faktiskt :) Mina värden var bra förutom att jag numera äter järntabletter, Niferex, 1 gång om dagen.
 
Det som är jobbigt denna graviditet är att jag har måsta tagit paus från mina promenader, tyvärr. Men då har ju simingen räddat mig lite där, just nu simmar jag 2 dagar i veckan och försöker simma 50 längder varje gång :) Den träningen funkar jättebra för mig iaf men ska försöka börja med promenader igen långsamma promenader och lyssna på kroppen :) Ska också dra ner på sötsaker/skitmat nu, det räcker med helgerna! Ska försöka iaf, är ju svårt när man ständigt är hungrig och sötsugen.. Men bara att ladda upp med frukt & grönt! ;)
 
Annars mår jag super! Jag älskar min lilla (läs stora) kula och att känna lillebror i magen.. Nu längtar vi tills han vill komma ut!! :D






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?