Sista skoldan.

Idag var det sista skoldan, varade i hela 2 timmar ;) Men det är skönt att det snaart är ett avslutat kapitel, bara praktiken kvar nu.. Jag längtar tills dagen då körkortet också är ett avslutat kapitel och jag kan slappna av lite. Just nu är det för mycket för mig och det märks på kosten, oftast äter jag alldeles för lite mat än vad jag ska vilket gör att jag inte är på bra humör och tappar motivation. Jag orkar inte tränar eller ens gå på promenad. Men det ska bli ändring på det, jag vill verkligen ha bort magen men när man verkligen har kämpat mer än ett år & den ändå ser exakt lika degig och tjock och ful ut så blir jag omotiverad.. Men jag ska ha bort den!

Till veckan ska jag:
Måndag - Promenad + plankan
Tisdag - Simma + plankan
Onsdag - Promenad + plankan
Torsdag - Simma + plankan
Fredag - Promenad + planka
Lördag - Promenad + planka
Söndag - Endast planka? Kanske promenad.

Plankan tänkte jag göra kanske5x50sek, till att börja med, sen öka varje dag.. Kan ju inte börja för hårt liksom ;)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?