Snart en två-åring.

Satan vad tiden går fort, vet att jag sagt det förr men säger det igen!

Maja blir alltså hela 2 år i augusti, var har våran lilla tjej tagit vägen tro? :)

Det är mycket prat här hemma och det blir mer & mer meningar såsom
" a ill ha" - Jag vill ha
"mamma dessen" - Mamma ledsen
"spotta mamma" - Jag spottade mamma
" mamma/pappa/namn kokig) - Någon är tokig
" ätta gage,umpa,sötte,nippa " - Tvätta magen, rumpan, fötterna och snippan.
"mamma/pappa/någon äll/öt" - Någon är snäll/söt

Mycket sånt är här hemma & nytt för just denna månad är iaf "nippa" dock låter det lite mera som F-ordet men jag vet ju vad hon menar iaf ;) Och igår sa hon för första gången: "va ä pappa?" & det sa hon imorse också :) Så kul att man verkligen märker hur fort utv. går för henne :)

Hon är också en lite pajas ibland och gör en massa konstiga "konster" ser mer ut som yogaställning kissande hunden ;) Men när hon gör dem så blir hon stolt och säger " itta mamma, itta!!" :D Så klart jag är stolt, hon är så duktig :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?