Vikt & mått

Läste Carros viktblogg nu och funderar på om jag ska göra en likdan, tänker dock inte skriva ut min vikt eftersom att jag är långt ifrån nöjd med den.. Men kanske kan skriva ut måtten och hur mycket jag gått ner i vikt :) Men jag tänker inte börja för ens i slutet av denna månad, för jag tänker väga mig en gång i månaden & då blir slutet ganska bra tycker jag :)

Dieten går rätt så bra faktiskt.. Inte alls så stort sötsug och om jag får då så tänker jag : men det kan jag ju äta på fredag, gud vad gott! & sen försvinner sötsuget för stunden :)
Har fuskat en gång och det var i igår då jag åt bröd till skinksalladen jag köpte, men tänkte att jag skulle ändå träna bort den :p
Idag har jag väl fuskat också, jag har inte ätit nån riktigt mat idag men så är jag när jag har mens. Har ingen aptit under mensdagarna förutom en dag under mensen då jag äter ALLT som finns att äta :p  Till frukost blev det lite yoghurt + två  hårdmackor med ägg. Lunch blev såna här kellogsbarer & frukt, middag var jag inte alls sugen på.. Köttbullar, brunsås & potatis, hatar det. Så tog två hårdmackor med nån köttbulle på :)
Efter träningen har jag ätit en kellogsbar och en banan.

♥ Carro - tvåbarnsmamma

Gör de, de är roligare när man får svart på vitt hur de ser ut :)

Också blir man lite mer peppad på att få ner dom där siffrorna.

Tycker måtten är roligare än vikten. För de är ju ändå hur man ser ut som man vill förändra. Vikten kan ju vara densamma ändå, även fast kroppen blivit tajtare och finare. Muskler väger ju mer än fett :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?