Min kost&tränings-planering

Kosten:
Äta mycket proteiner (kött, kyckling,kalkon etc) och grönsaker
Dricka mycket

Ska försöka hålla mig till frukost, lunch, middag & kvällsfika. Fast en frukt kan ju få slinka ner ;)

Götta (chips, godis, bakelser, choklad):
Fram till februari får jag äta fredag+lördag sen blire bara lördagar, kommer ha tre helger på våren & 3 helger på hösten då jag får äta fredag+lördag.
Sommarregler/semesterregler: 2 isglassar i veckan utöver lördag OM det är fint väder.

Träning:

Minst två träningspass i veckan, simma eller ett pass på hudikgympan.
Situps hemma?
Ta promenader.

Jag vet ju att detta har fungerat tidigare så därför fortsätter jag med det :)

♥ Carro

Pssst, man ska inte göra situps när man har fött barn, så du vet :)

2012-01-05 - 14:16:53 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

Men de är sant, de är inge bra att göra vanliga situps, de är bättre att göra plankan och crunche eller vad de heter?

För man får ju delade magmuskler när man är gravid och får man inte ihop dom genom att göra plankan, så blir de värre när man gör siutps osv...

Har läst några mammabloggar som tränar och är tränare å dom skriver om att man inte ska göra situps. :) Sen äre säkert inge farligt om man har fått ihop magmusklerna och gör situps. :)

2012-01-06 - 10:23:51 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

Okej. :) Ja, men de är iallafall vad jag har läst om, så jag undviker att göra de. :)

2012-01-06 - 16:43:15 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?