Full med hyss..

Igår när Maja badade så passade jag på att vika tvätt och plocka i ordning, helt plötsligt blev det tyst & så ropade jag Maja, går det bra? mmm fick jag till svar men jag läre kolla ändå.. Då hade den lilla bruden på tag på tandkrämstuben och tryckt ut på badkarets kanter och i vattnet.

Idag när jag satt här vi datorn och maja donar med allt annat så blev tyst ännu en gång, så då måste jag ju kolla på vad hon gjorde.. Då hade hon gått in på toaletten och tagit sitt schampoo, öppna det och tryckte ut på hallgolvet :p Haha, man blir ju lite tokig ibland men jag kan inget annat än att skratta åt tokungens hyss :)

♥ Carro - tvåbarnsmamma

Men vilken busunge hon är :)

Vad får hon allt ifrån? ;)

2012-01-12 - 13:46:41 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?