Detta hände 2011

Ja, vad hände 2011 nudå? :p haha

Januari
Började med min diet och träning.

Februari


Maja firade sin första alla hjärtans dag!
Maja blev 6 månader & samma dag var det ettårs-kalas för Ebba.
Emil fyllde 21. Lillasyster blev 7 år.

Mars
Hände nog inte så mycket här?! Slutade amma i slutade av feb/början av mars.

April
Samma sak här, inte så mycket mer än träning/kost.

Maj
Planerar inför studenten och så, inte så mycket annat här heller.

J
uni
Händelsrik månad.
Studenten 10 juni och det var min första utgång någonsin- underbar dag.

13 juni besökte jag, maja & mina syskon deras mamma (min låtsasmamma, kan man väl säga trots att pappa & hon hade gjort slut) på sjukhuset, inlagd för strupcancer. Vi planerade en resa ner till hennes föräldrar där vi också skulle berätta för barnen om mammas sjukdom.
19 juni Taina dog
20 juni var på sjukhuset med barnen där dem fick veta att hennes mamma hade dött, fick prata med kurator & präst och sedan gå ner till sjukhus kyrkan där vi fick se henne..
Maja badade utomhus för första gången.

Juli
Åkte ner till Tainas föräldra fem dagar, mycket glädje & sorg dem dagarna men vi syskon kom allt närmare varandra. Det var också Tainas begravning under den här resan.


Lillebror fyllde 17, Emils mormor fyllde år så vi var på Medelshavskällan och åt middag, dock inte Emil för han var på småstadsliv.
Jag kom också in i en liten depprission p.g.a ppillerna & förmodligen också efter allt som hänt..

Julia fyllde 2 den andra juli, var också på Sean Banan den dagen och dagen efter åkte vi till furuvik.

Augusti
Lillebror fyllde 15.
Maja blev ett år, min underbara perfekta dotter.

Åkte till furuvik en gång här också, bara vi. Maja, jag & Emil.
Började skolan igen.
Maja började dagis.

September

Slutade med ppiller och började må mycket bättre.
Skolan hade kommit gång
Jag sökte extrajobb
Jobbade första dagen
Emils mamma fyllde år
Ida fyllde år
Marknaden i Hudik, en jättekul helg som vi också spenderade mycket tid med Carro & hennes familj.


Oktober
Lillebror fyllde 9 år.
Jag fyllde 19.
Ut på krogen med fina människor.


November
Träffade Thess för första gången på mer än ett år, så kul att träffa henne igen :)
Sen vare inge mer speciellt här eller jo, jag slutade att vara jättenyttig och började att äta onyttig på veckorna.

December
Jul i vårt hus!
7 december firade jag & Emil fyra år.
10 december var det dop för Nils, ett jättefint dop :)
13 december var finaste tjejen en liten luciatärna på dagis.
23 december lilljul hos kusinen Julia med farmor&farfar.
24 december jul hos mormor&håkan.
25 december lilljul hos morfar.
31 december nyårsmys hos Carro med familjen :)

♥ thess

<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!

2012-01-02 - 22:26:00 · URL: http://thereshanning.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?